מתודה שבמסגרתה החניכים מכריעים על סדרי עדיפויות בצורה תחרותית ומהנה.
משחק פינג פונג - עם שירי מוראל, שירים מוכרים או מה שרוצים
מתודה שמראה לחניכים שהם מכירים פרסומות
משחק זיכרון בו צריך לזכור את שמות הסבתות של החניכים
שיעור חברה על הקשר בין יום הזיכרון לראש הממשלה יצחק רבין לשמירה על הדמוקרטיה היום בחברה הישראלית ובפרט בכיתה. בסוף, נזמין את החניכים לאסיפה ישראלית בקן ובסניף.
משחק להתאמת מילים בערבית בנושא אברים בגוף
ספר הזיכרון הוא מאגר מידע על חללי צה"ל חניכי התנועה
רעיונות לפעילויות ומשחקי זיכרון
הפעולה הקרובה עוסקת בסיפורים אישיים של חללי צה"ל ומשפחותיהם. אנו רוצים שהחניכים ירגישו קרובים לנושא, ושהיום לא יעבור על ידם כעוד יום רגיל. ההבנה כי מכל יישוב בארץ יש אדם שיצא מביתו לשמור על המדינה / לחיות את חייו ולא שב עקב פעילות מבצעית צבאית או פיגוע טרור - היא הבנה חזקה ולא פשוטה של החיים שלנו פה במדינת ישראל. זו כמובן הבנה כבדה מאוד לשאת בגיל צעיר ועלינו לבחור ממש באיזה מילים נדבר ואיך ננגיש את הנושא בצורה הרגישה ביותר, עם חמלה ומקום למגוון רחב של תגובות חניכים לנושא. התכנים יכולים לתפוס את החניכים במקומות שונים (חלקם עם קרבה משפחתית לנושא), עליכם לשאול בפעולות המקדימות לפעולה הזו, באופן אישי חניך חניך - איפה היום הזה פוגש אותם ואת משפחותיהם.
חלקי את החניכים ל2 קבוצות וערכי תחרות בין הקבוצות מי יסיימו כמה שיותר מהר ויסדרו נכון את מלחמות ישראל בסדר כרונולוגי ולפי שנים
החניכים ייחשפו לסיפורי חללים ויכינו בריסטול לתערוכה קבוצתית שמציגה סיפורי חללים מהיישוב בו חיים החניכים והמדריכים
הפעלה להצפה של המושג "זכרון" ברמה האישית והרמה החברתית (קבוצתית)
הגדרה למושג "יום זכרון לאומי" מתוך ויקיפדיה
פעולה העוסקת בזכרון אישי וחברתי
גוף הפעולה מצורף כנספח הכתבה "כשהשואה הופכת להאשטאג: 7מחשבות בעקבות "הסטורי של אווה" לקוחה מתוך מגזין את הכתבה "הסטורי של אווה": מה ימנע מאיתנו בעתיד לייצר פוגים או פוקימון ב"רוח" השואה?" לקוחה מתוך מעריב אוןליין הכתבה "בומרנג באושוויץ" לקוחה מתוך mako