מתודה שבמסגרתה החניכים מכריעים על סדרי עדיפויות בצורה תחרותית ומהנה.
מחלקים את החניכות לקבוצות, מחלקים להן כספים, ומציעים למכירה פומבית רעיונות/ערכים/חפצים וכו', במטרה להבין אילו דברים יותר או פחות חשובים בעיני כל אחד!
במתודה הקרובה נציג לחניכים סיטואציות שאתם המדריכות תציגו והם יצטרכו לומר מה הם היו עושים
סקר שבו החניכים מכירים את עמדת הסביבה שלהם כלפי אדישות ואכפתיות
בקטע זה את שואלת את החניכות שאלות על סיטואציות מהיום יום שלהן ומה הן היו עושות או לא עושות. הציר הוא- צד אחד: הייתי עושה, צד שני: לא הייתי מגיבה\עושה משהו.
חידוד ההבדל בין אכפתיות לאדישות
פעולה הנותנת לחניכים כלי להתמודדות וביקורת על הרגשות והצרכים שמעוררות בהם ובחבריהם, ובחברה בכלל פרסומות.
החניכים עומדים לפי סרגל מ1-10 עד כמה אכפת להם מסיטואציות שונות
פעולה בה החניכים ייתמודדו עם שתי דרכי פעולה- החזק שורד ושיתוף פעולה. ויבינו שעדיף לשתף פעולה ולדאוג ביחד לכולם.
פעולה על אדישות בחברה, ועל מעורבות אישית וחברתית
סרטון שבו רואים אופנוען שנדרס, ואף אחד לא עוצר כדי לסייע לו - מדגים את האדישות לסבלו של האחר
הגדרה למושג אדישות
המדריכ/ה מקריא/ה מדפטים שונים ביחס לאדישות והחניכים מתקדמים אם הם מזדהים עם המשפט
החניכים מכירים מאבקים של בני נוער
הנחי את כל החניכים לעמוד במרכז החדר, כאשר צד אחד של החדר הוא "הייתי מגיב" וצד שני של החדר הוא "הייתי מתעלמת וממשיכה הלאה"