מתודת פתיחה שבה המדריך תופס תפקיד שולי, החניכים צריכים לענות על שאלות הקשורות לנושא הפעולה.
מחלקים את החניכות לקבוצות, מחלקים להן כספים, ומציעים למכירה פומבית רעיונות/ערכים/חפצים וכו', במטרה להבין אילו דברים יותר או פחות חשובים בעיני כל אחד!
חידוד ההבדל בין אכפתיות לאדישות
פעילות שבה החניכים יילמדו איך להתמודד עם ויכוחים ואי הסכמות בחייהם
עיבוד למשבצת בנייה במחנה. למידה של הקבוצה איך היתה העבודה ביחד, לחשוב מה אפשר לשפר, ואיך העבודה היתה במחינת הקשרים בין החברים בקבוצה.
אופן ליצירת דיון על נושאים אישיים - החניכים קודם כל מציירים לעצמם את התשובה ולאחר מכן מי שירצה ישתף