מחלקים את החניכות לקבוצות, מחלקים להן כספים, ומציעים למכירה פומבית רעיונות/ערכים/חפצים וכו', במטרה להבין אילו דברים יותר או פחות חשובים בעיני כל אחד!
אתה (המדריך) - המלך סוקרטוס השולט ביד רמה בשלושה כפרים (שלוש הקבוציות), עליך להתלבש בהתאם.
מתודה שמראה לחניכים שהם מכירים פרסומות
בשל הצפייה הממושכת שלנו בפרסומות נוצרו דימויים משותפים על מוצרים מסוימים. דימויים אלו יוצרים אשליה מסוכנת שמטרתה לשכנע אותנו כי רכישת מוצר מסוים תהפוך אותנו מוצלחים, יפים ומאושרים כמו האנשים המוצגים בפרסומת. זהו שקר ואין בנאדם כזה, רק דמויות פלקטיות במסכים שונים שגורמות לנו לחשוב שיש סיכוי להיות ככה.
אנחנו חיים בעולם קפיטליסטי, אנחנו קונים בלי שאנחנו צריכים. שמים מראה לחניכים על תרבות הצריכה.
פעולה הנותנת לחניכים כלי להתמודדות וביקורת על הרגשות והצרכים שמעוררות בהם ובחבריהם, ובחברה בכלל פרסומות.
מציגים שיחה בין הורה לילד על ג'ינס חדש ומשוחחים על כיצד תרבות הצריכה משפיעה עלינו כילדים
סימולציה להתמודדויות של בני נוער עם אהבה
משחק פתיחה ״חנויות״
פעולה לשכבה המתבגרת בנושא תרבות הצריכה המבוססת על משחק מונופול