מתודה שבמסגרתה החניכים מכריעים על סדרי עדיפויות בצורה תחרותית ומהנה.
מתודה לבחינת מרכיבים שונים בתרבות ושייכותם לחברה היהודית או הערבית, במטרה להראות כי שי הרבה מרכיבים בחברה ובתרבות המשותפים לנו
מתודה המציגה את ערך הקיום המשותף ומפגישה את החניכים עם השאלה "מה בחברה צריך להיות משותף" ומה נפרד?
קטעים קצרים של בנימין זאב הרצל בנושא קיום משותף ושיוויון ערך האדם
הפעלה לחניכים הנדרשים למקם מרכיבים שונים בחברה על ציר של 'מחזק' ו'מחליש' את החיים
שיעור חברה הנוגע במושג 'קיום משותף' ושואל את המפגשים בחברה בין יהודים וערבים השיעור מותאם גם להעברה באופן מקוון
פעילויות לצעירה, למתבגרת ולמשפחות, בנושא חיים משותפים בין יהודים וערבים
משחק זיכרון - כרטיסיות שאלות ותשובות בנושא החברה הערבית בארץ
צופים עם החניכים בסרטון שהוציא תאגיד השידור הציבורי 'כאן' ביולי 2021- "סליחה על השאלה" בנושא החברה הערבית בישראל.
עושים ציר בחדר בין מסכים ללא מסכים והחניכים צריכים להתמקם על הציר לפי רמת ההסכמה שלהם עם המשפט. אחרי כל משפט מומלץ לשאול חניך או שניים למה הוא נעמד במקום שנעמד על הציר.
הכרות עם ערך הקיום המשותף
פעולה לשכבה המתבגרת ליום חיים משותפים - הפעולה כולה מצורפת כנספח
הפעולה כולה מצורפת כנספח - יש לפתוח את הנספח
פעילות חיים משותפים לשכבה הצעירה - גוף הפעולה מצורף כנספח
הפעילות כולה מצורפת כנספח