מתודה שבמסגרתה החניכים מכריעים על סדרי עדיפויות בצורה תחרותית ומהנה.
פעילות שבה החניכים יילמדו איך להתמודד עם ויכוחים ואי הסכמות בחייהם
*טריגר* טקסט שמציג חיים של בני נוער מנקודת מבט ראשונה , טקסט לא פשוט
משחק שבו החניכים מחליטים על סיטואציות מסויימות עד כמה הם אלימות או לא
מסלול מכשולים המשלב הפעלות ודיונים על אלימות בחיי ילדים ונוער
שיר על התמודדות עם אלימות
בעזרת דמיון ותיאטרון ננסה להיכנס לראשו של ילד שמופעלת עליו אלימות
פעולה זאת מספרת את סיפורו של יצחק רבין כמנהיג שכיוון לשלום, ודרך הסיפור הזה החניכים יפתחו דימויים לשלום בחייהם.
הפעילות עוסקת בהכרות עם יצחק רבין ז"ל, פועלו כראש ממשלה וניסיונותיו להביא לשלום עם אויבנו. בנוסף נעסוק בגבול שבין מחאה לגיטימית להסתה ואלימות ונספר את סיפור רצח רבין לקראת יום הזיכרון הממלכתי לזכרו.
הנחי את כל החניכים לעמוד במרכז החדר, כאשר צד אחד של החדר הוא "הייתי מגיב" וצד שני של החדר הוא "הייתי מתעלמת וממשיכה הלאה"
1. הראי לחניכים את סרטון ההסתה נגד יצחק רבין (קישור לסרטון- ובמקביל הניחי על הרצפה תמונות שממחישות את ההסתה- שכל חניך יבחר תמונה שנוגעת לו באופן אישי. • אתם מופתעים מהסרטון? • למה אנשים בחברה ראו את זה ולא הגיבו? • אם הייתם נמצאים שם בזמן הזה הייתם מתערבים בהפגנות או ממשיכים כרגיל? למה? • האם היה ניתן לצפות את זה שזה מה שיקרה?
היום נעבור פעולה בנושא יום הזיכרון לראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר יצחק רבין ז"ל, בחלק מרכזי מהפעולה אנחנו הולכים לדבר על המשמעות של מילים בחיים שלנו ומה הן יכולות לייצר, נקשר את המסקנות שלנו לשנת 1995 שבה נרצח ראש הממשלה יצחק רבין בצל אותן מילים.
בעמודים 5-9 של הקובץ ניתן למצוא תמונות מההסתה שקדמה לרצח רבין