זוהי פעילות חברתית של כלל הקבוצה
תחרות שתיית מים: לשים ליטר וחצי של מים בתוך כוסות פלסטיק ועל הקבוצה לסיים אותן בשתי דקות.
עליכם להיות מאוד מלהיבים, לעודד את הקבוצות, להכניס לקצב מטורף. אפשר ורצוי להגיע מחופשים למנחים של שעשועון ולהעביר את הפעולה באווירה כזאת. תביאו מוזיקה ובזמן האתגרים הפעילו את המוזיקה ליצור אווירת מתח ועניין.
ערב תרבות כיפי לכבוד חג סוכות
תחנה כחלק מערכת האווטדור בה הקבוצה צריכה להעביר חניך ממקום למקום באמצעות מקלות/ סנאדות מבלי שיגע ברצפה
משחק מסירות בבלון מים
על החניכים להשלים 21 מסירות עם קרח.
על החניכים להעביר חישוק בין כולם בלי לעזוב ידיים.
העברת מים בעזרת ספוגים מדלי מלא במים לדלי ריק ממים ועד לקו מסומן בדלי, בתוך 3 דקות.
משחק בו הקבוצה צריכה לתמוך בנציג אחד שעומד במרכז המעגל
לפוצץ את הבלון, לחשוף את המילה ולגלות יחד את הפתגם
מתמסרים 21 פעמים בכדור בלי שהוא ייפול
עבודת צוות קבוצתית לעבור מצד אחד לצד השני
מקל מטאטא ואליו מחובר טוש - וגם מספר חבלים כמספר החניכים את המקל החניכים צריכים רק בעזרת החבלים להעביר דרך מבוך מצויר על נייר עיתון גדול. כלומר, לצייר את דרכם עם הטוש דרך המבוך.
המדריכה תכריז על צורה בכל פעם - והחניכים יצטרכו לסדר את החבל שהם מחזיקים לפי הצורה.
משחק פתיחה להכרות עם הקבוצות בקן
המתודה מביאה סיטואציה בידיונית בה האנושות מגיעה לקיצה וצריך לבחור מי מתוך כל האנושות יעלה לחללית בשם "תיבת הנוח" כדי להתחיל מחדש את האנושות. המטודה מציפה סוגיות של שיוויון ערך האדם ומרכזה בחוויית השיחה ולא בתוצאותיה.
האתגרון מורכב ממשימות קבוציות אותן הקבוצה צריכה לצלוח ביחד! בסוף האתגרון יקבלו סיכה!
עומדים במעגל, מחזיקים ידיים ומעבירים חישוק לסיבוב שלם מבלי לנתק ידיים
המדריך עושה קצב על הגוף והחניכים צריכים לחזור אחרי הקצב שלו במדויק.
תרגיל אאוטדור קבוצתי לפעילות עם שטיח
המטרה היא ללמוד להיות קשוב למי שקשור אלי וללמוד לעבוד בצורה קרובה עם עוד אדם שאני תלוי בו. הסבירי לחניכים את המשימה ודאגי לעשות איתם עיבוד כדי שידעו להגיד מה הם הרגישו.
משימה קבוצתית להכרות הקבוצה וגיבושה
משחק אאוטדור שדורש חשיבה, הבנת החוקים ושיתוף פעולה
משחק אאוטדור אתגרי של הליכה על חבל
המטרה של המשחק זה לתרגל את התיקשורת בין החניכים, צריך לאפשר להם כמה נסיונות כדי להבין דברים על הדינמיקות שלהם. המתודה גם יכולה לעזור לך המדריכה לראות מבחוץ את ההתנהלות שלהם אחד עם השני, לזהות נוקודות חשובות ולשקף להם בסוף המתודה.
מתודה של ספורט אתגרי שגורמת לחניכים לשתף פעולה ולחשוב ביחד איך לעבור את קורי העכביש.
המשחק הוא משיכה קלאסית בחבל, המטרה היא ליצור אוירה תחרותית בין שתי קבוצות, לתת חווית הצלחה ספורטיבית לקבוצה המנצחת ולקבוצה המפסידה ללמוד ולהסיק מסקנות לקראת האתגר הקבוצתי הבא. יש לשים לב שהקבוצה תיהיה מסוגלת להתמודד עם ניסיון או הפסד בצורה הוגנת וספורטיבית.
המטרה של המתודה היא לחזק את שיתוף הפעולה של החניכים ולעזור להם להשתפר תוך כדי תנועה.. דאגי לעצור אחרי כל נסיון את הקבוצה, להגיד למה הם לא הצליחו יחד כקבוצה, לא להאשים ילד אחד! ולהגיד איך משתפרים לנסיון הבא
פעילות שיא להורים וילדים להכרות ההורים עם הפעילות הקנית.
כל הקבוצה צריכה לעבור מצד אחד לצד השני של החדר כאשר מותר לדרוך רק על ריבועי קרטון
משחק פתיחה מהסוג שיש חניך אחד באמצע, כולם עומדים במעגל ומחליפים מקומות.
מרוץ תחרותי הדורש מהירות, זריזות ויציבות.
משחק מסוכן מחליפיםן במשחק בטוח! כללי ברזל בהעברת משחקים: 1. המטרה הראשית של המשחק הינה כיף והנאה ולא ניצחון. אם נפגע במישהו אין כל טעם בהעברת המשחק. 2. על המשחק להיפסק מיד כאשר נשקפת סכנה לפגיעה כלשהי במשתתפים או בעוברי אורח. 3. לא להגזים בהשתוללות - גם המשחק הכי בטוח יכול להפוך למסוכן כשמאבדים שליטה. כך תמנעו ממשחק מסוכן:
משחק ODT בו הקבוצה צריכה להציל את כלל הספינות השוקעות בעזרת שיתוף פעולה
חיפוש מפתח בדלי ג'יפה
כל הקבוצה תכין מצנחים קטנים. עליהם לחבר את המצנחים לביצים ולהצניחם ממקום גבוה מבלי שישברו
להשלים סבב של ספירה עד 10 כל הקבוצה יחד
כל קבוצה מקבלת דף שבו יש מסלול אותו היא צריכה לעבור ובסוף להגיע למפתח שישחרר את המדריכים. יש להכין את דף המסלול בהתאם למקום הפעילות! פלוגים מפעילים את התחנות והקבוצה (יחד עם מלווה, או המדריך השני או פלוג) עוברת תחנה תחנה כשמי שמובילים אותה זה אחראי הקבוצה (חניכים).