המטרה שהחניכים בצורה משחקית ינחשו ויכירו את זמני ההתכלות של המוצרים בהם הם משתמשים ביומיום. חשוב לעבור עם החניכים על התשובות הנכונות בסוף המתודה בעזרת נספח א' - זמני התכלות בטבע
שאלי את החניכים: מה ניתן לעשות עם הזבל שבחדר? תני להם להציע רעיונות. תציעי להם לעשות פסלים סביבתיים –– פסלים מהזבל. ניתן להראות להם את הסרטון להשראה.
הפעולה הנ"ל יכולה להיות מאוד מגניבה וכיפית עם החניכים אך חשוב מאוד שימשך תהליך המחזור בחיי החניכים, עקב זאת חשוב מאוד ליצור קשר עם ביה"ס והחברה המקומית האחראית על מחזור אפילו שבוע או שבוע וחצי לפני הפעולה. דברו עם המחנכת של החניכים שלכם שתשתף פעולה בעניין המחזור בביה"ס. הפעולה לא תהיה שווה אם החניכים יצאו ממנה איך שהם באו ואתם תזרקו את כל הדפים לפח...
הכנת ארנק/קלמר משקיות חטיפים וטפט
חידון בין קבוציות על זמני התכלות של חומרים שונים. שימי לב, קיימות מספר מתודות בנושא, בחרי במתאימה לקבוצה
יצירה ממוחזרת - תיק מחולצה ישנה
הכנת סימנייה לספר ממגזינים/ שקיות חטיפים
פירמידה שמראה לאילו דברים לוקח הכי הרבה זמן להתכלות. ניתן וכדאי לצייר בגדול על פלקט.
במחזור המעלות נחגוג עם כלל הקן והסניף את חגי תשרי ואת חג המעלות. נסכם את הקיץ שעבר, נפתח את שנת הפעילות בקבוצות הקיימות והחדשות ונרשם לשנת הפעילות.
במחזור המעלות נחגוג עם כלל הקן והסניף את חגי תשרי ואת חג המעלות. נסכם את הקיץ שעבר, נפתח את שנת הפעילות בקבוצות הקיימות והחדשות ונרשם לשנת הפעילות
הנחי את כל החניכים לעמוד במרכז החדר, כאשר צד אחד של החדר הוא "הייתי מגיב" וצד שני של החדר הוא "הייתי מתעלמת וממשיכה הלאה"
שאלות אמריקאיות בנושא מיחזור
פעילות המסבירה על פחי המחזור וסוגי המחזור